veronicahellkvist

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Ooo eee, ooo ah ah ting tang Walla walla, bing bang

Av veronica hellkvist - 4 maj 2011 13:39

tjaah (: 

idag så har jag vart med min fru Jenny Fridberg (: 

det var awesome ^^ eller ska säga är awesome ^^

är ju fortfarande med henne ^^ 

haha vad ska man säga vi är bara så tunga ^^ 

haha vi har vart i haninge centrum , och mest för att

leka galna inne på BR (A) <3

haha men men , nu ska vi se.. 

finns inget mera att skriva nu XD 

men skriver sen^^ 

SAKNAR VERKLIGEN MIN ÄLSKLING DANIEL IVARSSON :'( <3 


PussOchKram från en glad http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica hellkvist - 6 oktober 2011 09:17

hejsan hoppsan, vet att jag aldrigtyp uppdaterar minblogg så värst ofta just nu , :/ men det är bara för att jag inte har internet hemma , o så kan jag inte göra inlägg via luren alls... inte på den jag har via luren alls... :/ men snart ska jag köpa...

Av veronica hellkvist - 30 september 2011 02:59

well , asså seriöst jag blir tokig snart ! nu har dom gjort så att jag typ aldrig kommer kunna uppdatera nån utav mina bloggar :( för nu kan jag inte göra inlägg på http://veronicahellkvist.blogspot.com, vääääldigt inte roligt -.-' men men, asså he...

Av veronica hellkvist - 24 september 2011 18:27

well hehe just nu sitter jag och ska komma på nånting att skriva , det finns så mycket , men jag orkar inte skriva så mycket eftersom att jag ska vara social med min kära syster Jassmine Hellkvist, Helén och Micke , men men , hehe maten var massa god...

Av veronica hellkvist - 24 september 2011 12:54

hejsan , hehe just nu sitter jag på bussen påväg mot Grisslehamn med syster, Helén och Micke , hehe vi ska åka Eckerölinjen , hehe jag och syster har gaaalet kul med hennes nya dator från skolan, hehe har tagit massor med vackra bilder, som kommer at...

Ovido - Quiz & Flashcards