veronicahellkvist

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

10 MÅNADER MED VÄRLDENS UNDERBARASTE ÄLSKLING IDAG :D<3

Av veronica hellkvist - 24 augusti 2011 16:13

idag så har jag och min underbara älskling Daniel Ivarsson 10 månader, visst, jag och Daniel har tjafsat och bråkat, men vi löser det alltid igen , jag älskar dig så obeskrivligt mycket älskling, du är så underbar

du är världens bästa, spelar ingen roll, jag önskar att du var med mig just nu älskling, du är mitt allt, och allt jag behöver, seriöst jag hade aldrig kunnat tro att det skulle hålla i 10 månader, tror faktiskt inte att nån trodde det

denna bilden är tagen den 23-10-10 dagen innan vi två blev ett par

älskling, jag älskar dig såååå otroligt mycket, den 24-10-10 19:05 blev jag världens lyckligaste tjej, för då fick jag dig!!

JAG ÄLSKAR DIG


10 UNDERBARA MÅNADER IDAG ÄLSKLING, DU ÄR MITT ALLT, OCH JAG ÄLSKAR BARA DIG


PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en trött och glad: 

http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica hellkvist - 6 oktober 2011 09:17

hejsan hoppsan, vet att jag aldrigtyp uppdaterar minblogg så värst ofta just nu , :/ men det är bara för att jag inte har internet hemma , o så kan jag inte göra inlägg via luren alls... inte på den jag har via luren alls... :/ men snart ska jag köpa...

Av veronica hellkvist - 30 september 2011 02:59

well , asså seriöst jag blir tokig snart ! nu har dom gjort så att jag typ aldrig kommer kunna uppdatera nån utav mina bloggar :( för nu kan jag inte göra inlägg på http://veronicahellkvist.blogspot.com, vääääldigt inte roligt -.-' men men, asså he...

Av veronica hellkvist - 24 september 2011 18:27

well hehe just nu sitter jag och ska komma på nånting att skriva , det finns så mycket , men jag orkar inte skriva så mycket eftersom att jag ska vara social med min kära syster Jassmine Hellkvist, Helén och Micke , men men , hehe maten var massa god...

Av veronica hellkvist - 24 september 2011 12:54

hejsan , hehe just nu sitter jag på bussen påväg mot Grisslehamn med syster, Helén och Micke , hehe vi ska åka Eckerölinjen , hehe jag och syster har gaaalet kul med hennes nya dator från skolan, hehe har tagit massor med vackra bilder, som kommer at...

Ovido - Quiz & Flashcards