veronicahellkvist

Alla inlägg under april 2011

Av veronica hellkvist - 29 april 2011 16:10

TJAAA (: 

vad ska man säga nu då? ^^ 

tänkte bara lägga upp några summer feelings bilder ^^ 

HÄR ÄR DOM: 



 

haha jag ^^ 


 

riktiga sommar känslor här (: 

   
snyggaste ansiktsuttrycket (A)



Amanda Johansson är stolt fotograf (: <3




sötaste man är då XD

   
jag och Amanda Johansson (: ^^




 
PussOchKram från en stressad http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3 














Av veronica hellkvist - 29 april 2011 13:54

hejsan svejsan (:

haha har haft Amanda Johansson hos mig inatt då (:

det var sjukt skojj (:

haha igår så var vi med Simon och Benjamin (:

det var också sjukt skojjigt :D 

men vi gjorde typ inte så mycket XD 

vi typ satt och kollade på TV och var ute ^^

sen så taggade Simon men Benjamin var kvar typ 

fram tills 22.13 ^^ för då tog han tåget hemåt ^^

haha :D

idag så bilr det tagga till Mellösa :D:D 

och träffa min underbara älskling Daniel Ivarsson :D:D 

GONNA BE SO F*CKING AWESOME!! :D:D:D <3<3

haha saknar Mellösa som fan , men mest utav allt saknar jag min älskling<3

Daniel Ivarsson<3

haha just nu sitter jag och Amanda Johansson och kollar på Nicke Nyfiken (: 

haha awesome ((; 

PussOchKram från en sjuuukt glad http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 29 april 2011 13:54

hejsan svejsan (:

haha har haft Amanda Johansson hos mig inatt då (:

det var sjukt skojj (:

haha igår så var vi med Simon och Benjamin (:

det var också sjukt skojjigt :D 

men vi gjorde typ inte så mycket XD 

vi typ satt och kollade på TV och var ute ^^

sen så taggade Simon men Benjamin var kvar typ 

fram tills 22.13 ^^ för då tog han tåget hemåt ^^

haha :D

idag så bilr det tagga till Mellösa :D:D 

och träffa min underbara älskling Daniel Ivarsson :D:D 

GONNA BE SO F*CKING AWESOME!! :D:D:D <3<3

haha saknar Mellösa som fan , men mest utav allt saknar jag min älskling<3

Daniel Ivarsson<3

haha just nu sitter jag och Amanda Johansson och kollar på Nicke Nyfiken (: 

haha awesome ((; 

PussOchKram från en sjuuukt glad http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 28 april 2011 09:02

tjena hejsan(: 

eller ja, kanske ska säga godmorgon (:

sovit gott,  det hoppas jag iallafall!! (: 

så vad kan man säga...

jag har inte sovit så gott...

för jag kunde knappt somna... 

och ja... 

ni fattar hur der är då ju... 

men menm jag skriver mera sen (: 


PussOchKram från en nyvaken http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se 

Av veronica hellkvist - 27 april 2011 19:52

tjenare (: 

haha nu sitter jag hemma hos mig i soffan med Jenny Mie Hyvärinen (:

vi sitter och kollar på barnprogram , bara för att vi är så kunliga (: 

haha, vad ska man säga (:

jag mötte Jenny i handen, sen så precis innan jag skulle dra dit så fick

jag nått sjukt spatt och fick för mig att jag skulle bada , så jag tog på mig shorts

och en t-shirt och drog och mötte henne i handen sen så det första jag säger,

eller nästan första jag sa var: kom nu så går vi ner till Rudan, för jag ska bada :D

Jenny typ WTF, haha så vi gick ner till Rudan, så när vi väl var nere vid vattnet, 

så gick jag ner en bit i vattnet, fy vad kallt det var o: 

men jag skulle minsann bada! 

och det gjorde jag även (: 

men jag är ju lite fjollig utav mig, så jag kan ju inte gå ner i vattnet, 

kag måste springa ner i vattnet, gjorde det, sprang tills jag ramlade typ ^^ 

haha men när jag ramlade så var det grunt... 

men haha, det ar kul :D

sen när jag väl hade doppat mig, gooosh vad kallt det vart

och smart som jag är så hade jag ju bara en typ jääääätte tunn 

tröja med mig som jag skulle ta på mig efter att jag hade badat..

KAAAALLT!!!! 

men haha, nu ska jag kanske vara lite social med min Jenny ^^

så jag skriver mera senare ikväll :D

BTW, en sak till Bambi (Kim E-pelle Molander's) katt fick ju en kissebebis vid 05.08 i morse som han och jag döpte till Vite sen så hade vi bestämmt att om det skulle komma mera kissebebisar så ska en heta Gurkan, så stötte jag på Kim på tåget mot handen, och då frågade jag hur det gick med Bambi, och då sa han att det hade kommit en till kissebebis och det första jag halvskriker är: GURKAN!! Kim bara skrattade: Ja , Gurkan (:

hur ser Gurkan ut frågade jag, Kims svar var då: Ingen aning, det var Jonna (Kims syster) som sa till mig att det hade kommit en till kissebebis...


PussOchKram från en förfrusen http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 27 april 2011 17:44

asså seriöst! 

kan ni fucking låta allting vara! 

jag skiter i vad ni säger! 

jag litar på personen jag älskar!

och inte på er, 

ni kanske säger sanningen, men jag tvekar stark på det!

ni försöker bara fucking förstöra,

för mig, och den personen jag verkligen älskar!!

ni försöker krossa oss psykiskt!

men jag lovar båda jag och den jag älskar 

vi är starka psykiska! 

så snälla lägg bara ner nu!!

låt oss leva vårt liv, och lev era egna liv förfan! 


PussOchKram från en lack http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se 

Av veronica hellkvist - 27 april 2011 14:13

så vad ska man skriva nu! 

nu är jag bara så jävla trött på alla som bara leker!

och dom som sprider falska rykten, ljuger, tror dom är bäst!

och dom som leker så jävla tuffa bakom skärmen!

men när det gäller verkligheten, nej då funkar det minsann inte!

ååh seriöst blir galen på er fega människor!!! 

kom igen om nu bara ska leka så jävla tuffa bakom skärmen, get a life! 

kom till mig och säg allting i mitt aniskte istället!

och ni som sprider falska rykten, som ni tror är sanna, kom igen. 

lyssna på dom som vet. och vafan om det är sant ska fuck inte ni säga nått! Ni vet vilka ni är! 

men jag måste ändå tacka två personer! 

vi gillar verkligen inte varandra, men måste tacka er ändå! Ni vet vilka ni är! 

och seriöst ni som ljuger om allting, sen när folket nu har ljugit till får veta sanningen, ojojoj då är man så jävla fucking feg och står och ljuger oss rakt upp i våra fucking ansikten! 

KOM IGEN GET A FUCKING LIFE!!! det är det enda jag har att säga till er!!! 


PussOchKram från en jääävlig förbannad http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se 

Av veronica hellkvist - 26 april 2011 13:32

tjenare allesammans (: 

vad kan man säga nu ? :P

sorry att jag inte har uppdaterat bloggen på ett bra tag :/ 

sadface för det , 

men nu ska jag iallafall skriva lite (: 

hmm..

men om vadå? 

kanske kan säga att i lördags den 24-04-11 

hade jag och min pojkvän ett halvår (:

det var en ganska härlig kväll (: 

han var hemma hos mig (: 

sen så var vi i handen och träffade Mario (:

men inte bara han , 

utan vi stötte även på mina bröder Johan och Andreas Deivert (: 

awesome , hade inte träffat dom på sjukt länge.. 

men iallafall (:

vad kan man skriva ... 

finns inte så mycket mera att skriva <3

skriver mera senare (: 

PussOchKram från en glad http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3


bara för att jag gillar den bilden (:  

    

jag är så söt ^^ eller...?

Ovido - Quiz & Flashcards