veronicahellkvist

Alla inlägg under augusti 2011

Av veronica hellkvist - 26 augusti 2011 20:35

haha , just nu sitter jag hemma i soffan och kollar på tv och väntar på att klockan ska bli 22:16 för då kommer min underbara älskling Daniel Ivarson hit :DD ska bli så underbart att få träffa min älskling igen :D känns som att det var typ 10000år sen jag träffade honom sist... )): 

men men , hehe jag har nyss fixat naglarna också :DD blev faktiskt ganska nöjd, om jag får säga det själv, :DD jag blev speciellt nöjd med min vänstra lillfinger nagel :DD 

men men, idag har jag typ inte gjort nånting speciellt, men haha (((: 

vad ska man skriva nu då?? har seriööööst ingen aning, men jag kanske skriver senare igen :DD 

jag vet iallafall att jag kommer ha en super duper helg , sån helg har jag inte haft på länge... <3 men jag kommer ha det nu, bara för att jag kommer få träffa min underbara älskling :DDD JAG ÄLSKAR DIG MEST DANIEL IVARSSON, du är det bääääästa som nånsin hänt mig, och som någonsin kommer att hända mig, glöm ALDRIG  att jag ALLTID kommer att älska dig, vad som än händer, det kan jag lova<3 

HOPPAS NI ALLA SOM KOLLAR OCKSÅ HAR EN SUPER DUPER HELG!!! 

men om inte så , PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en trött: 

http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 25 augusti 2011 19:29

hejsan ((: 

hehe lite uppdatering  från dagen :D hehe dagen började dock inte så bra.. eftersom att jag försov mig... men men, hehe, men jag kom iallafall till skolan :D och jag var där hela dagen (((:

efter skolan så gjorde jag inte så mycket, jag drog upp till Brandbergen och träffade mamsen, och tog en fika, det var jätte trevligt :D sen drog jag hem och sen dess har jag vart hemma .. inte gjort nånting XDDD 

men strax så ska jag och syster dra till handen och träffa Victor och Thomas :D 

får se vad vi ska hitta på ((: 

men just nu så är jag med Mateusz, Kitte och syster (((: fan asså mamma skulle tydligen langa flippen på mig bara för att jag frågade en sak men men... 

men nä nu vill mamma prata med mig i telefonen -.-' 

äsch haha -.-' 


PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en arg: 

http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 24 augusti 2011 23:45

nu sitter jag hemma , kollar lite på TV samtidigt som jag sitter hära och gör kvällens sista inlägg dock.. men men , hehe vad säger man, idag så har jag faktiskt haft en bra dag, jag vet inte riktigt vad det är som har gjort denna dagen så bra, men jag antar att det är att jag och min älskling Daniel Ivarsson har 10 månader (((: <3 

jag älskar dig så obeskrivlig Daniel Ivarsson <3 

men men , hehe idag så har jag typ pratat i telefonen med Benjamin Ackeberg typ 1000gånger XD 

nä nu ska jag sova XD skolan börjar 08:05 imorrn -.- vilket betyder att jag måste ta 07:26 bussen mot Brandbergen , hur ska jag orka gå upp :o men men , de löser sig,. så godnatt PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en nööjd:

http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 24 augusti 2011 16:13

idag så har jag och min underbara älskling Daniel Ivarsson 10 månader, visst, jag och Daniel har tjafsat och bråkat, men vi löser det alltid igen , jag älskar dig så obeskrivligt mycket älskling, du är så underbar

du är världens bästa, spelar ingen roll, jag önskar att du var med mig just nu älskling, du är mitt allt, och allt jag behöver, seriöst jag hade aldrig kunnat tro att det skulle hålla i 10 månader, tror faktiskt inte att nån trodde det

denna bilden är tagen den 23-10-10 dagen innan vi två blev ett par

älskling, jag älskar dig såååå otroligt mycket, den 24-10-10 19:05 blev jag världens lyckligaste tjej, för då fick jag dig!!

JAG ÄLSKAR DIG


10 UNDERBARA MÅNADER IDAG ÄLSKLING, DU ÄR MITT ALLT, OCH JAG ÄLSKAR BARA DIG


PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en trött och glad: 

http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se

Av veronica hellkvist - 24 augusti 2011 16:06

NU BLIR DET LIITE BILDER 8D:

denna bilden gillar jag :) jag hade dock väldigt tråkigt XD

hehe mupp jag är :) 

jag slänger med håret XD 

jag är dubbel :D 

en utav fåå bilder jag har röda ögon på XD 

ja okeej, lilla Veronica gillar att riita och har tråååkigt XD 

gårdagens look (Gillar håret :D)

också från gårdagens look :D 

dagens look (((: 


men men nu ska jag göra ett annat sista inlägg, PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en trött: 

http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 24 augusti 2011 15:56

well. vad ska man säga, just nu sitter jag hemma hos brorsan Kim Ferm, (((: och snart så ska jag tagga till Marita och hämta mosters kattbur ))): suck... jag orkar verkligen inte , iallafall inte i denna värmen, men haha ((: 

hehe Kim sitter o snackar med nån jävla brud som säger att jag ska tagga från datorn XD 

well , idag har jag iallafall vart i skolan. men jag var dock i skolan 12.15, och jag började 14.00 -.-' menmen... innan det var jag och mamma på Jordbro Vårdcentral . för att kolla mina eksem som inte riktigt ser ut som vanliga eksem -.- 

såhär ser det ut:

det gör lite smått väldigt ont... 

hehe i helgen som ni vet så var jag i Bålsta och detta var stilen då XD :

vilket betyder ingen stil alls xD men diggar min gröna regnrock iallafall :D 

jag är inte så mycket för färgkombinationer XD 

detta är  ett exempel XD <3

men men hehe nu ska jag göra ett annat inlägg :D 

så PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en trött: http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 21 augusti 2011 17:05

just nu har jag bara fööör tråkigt... finns inget att göra, syster och Victor sitter och kollar tv, mamma och Dessie sitter ute och pratar, och jag sitter här vid datorn , och så messar jag med två utav världens bästa människor , det är Benjamin Ackberg och Daniel Ivarsson , jag och Benjamin har en väldigt intressant diskussion men inget jag tänker berätta vad det är ^^ (((: hehehe XDDDD 

men men , snart så ska jag börja packa ihop mina grejjor för att vi ska åka hem, ska bli ganska skönt , men ändå tråkigt att komma hem, :oo 

men men XD hehe vad ska man göra åt saken?? 

jag har haft liite tråkigt så jag fixa lite bilder , här kommer två exempel på bilderna : 


 ganska fint (:

denna är jag dock nöjd med :D   

men men , nu ska jag packa kanske hinner skriva nått innan jag åker hem , annars kan jag nog skriva hemma , från systers dator , men men ((: PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en fundersam: http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3






Av veronica hellkvist - 21 augusti 2011 12:27

well godmorgon((:

förlåt för att jag inte skrev godnatt - inlägg :ooo 

men de kunde inte riktigt bli så, men kan inte berätta varför... 

men men , jag har iallafall haft en gryymt trevlig helg och särskilt igår kväll/natt träffade nya vänner och sånt, men nu orkar jag faktiskt inte skriva mera.. 

kanske skriver senare (((: 

men iallafall <3


PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en nyvaken:

http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3 

Ovido - Quiz & Flashcards