veronicahellkvist

Alla inlägg under juli 2011

Av veronica hellkvist - 31 juli 2011 22:22

well , asså vad har jag gjort?

visst , jag sa att jag tyckte du var patetisk, förlåt , men de är bara sanningen, men vafan har du för anledning att kalla mig för sveriges STÖRSTA egoist?? 

det är fan inte så ! 

det finns faktiskt folk som är värre än mig ,fan asså... 

just nu vettefan vad jag ska göra med dig... 

men det är inte bara du som gjort mig på detta humöret.. de är massa andra, men det skiter väll du fullständigt i.. 

jag kan ju ändå inte berätta för dig vad de är för nånting, för då så snackar jag ju om mig, och vafan, allting jag gjorde för dig, alla söta sakerna jag gjort, tillexempel alla fina texter jag har skrivit till dig, tröjorna jag har gjort, kolla alla statusar på FB om dig, allt det var fan förgäves... jag fick ingen respons.. hur kunde jag vara så blind, och så dum... 

fan asså, de folk säger om kärlek stämmer , ni vet kärlek gör en blind... så sant! 

seriöst, har du bara lekt med mig, har du menat nånting utav de du otroligt gulliga saker du sagt till mig? 

du säger att du vill att jag ska prata med dig, men när jag väl pratar så får jag inte prata till punkt, du bara kör ditt race och avbryter mig.. 

och vi hade våra tjafs och våra bråk om att jag inte lät dig prata till punkt, men vem är det som INTE får prata till punkt nu da?

och du sa till mig, senast igår, jag vill verkligen inte bråka med dig gumman, och se... vad händer nu... jo vi bråkar... seriöst pallar inte skiten nu... 

du varken lyssnar på mig när jag försöker... och ja... du ser verkligen inte hur lycklig jag är med dig, och du ser verkligen inte hur jag egentligen mår... 

du säger åt mig att öppna ögonen , jag tror minsann inte att det bara är jag som måste öppna ögonen,,, tror att du också beöver de... 

men fan ta de här nu orkar jag inte skriva mera, blir för arg! skulle kunna skriva hela natten iförsig... 

men men , puss o kram skummbanan från http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se 


P.S DU, DU VET VEM DU ÄR...



Av veronica hellkvist - 31 juli 2011 16:07

well well , vad säger man nu XD 

sitter hemma med en kompis :D 

snart ska man väll börja göra sig i ordning , för jag och min kontaktperson Stina Akdogan ska iväg på bio , vi ska se Tropa De Elite 2 (: 

det ska bli massa kul , I guess (: 

var grymt länge sen jag var på bio... 

men men hehe (: 

snart äre även dags att springa upp till stationen med mamma och fixa busskortet , hehe sen så hem o fixa sig (: 

men men , PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN från http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 31 juli 2011 11:50

well well , godmorgon allessammans (: 

just nu sitter jag och pratar med Max i telefonen (: 

EN STOCKHOLMARE I SKOLGEN :o


hahah nu ska jag äta frukost ^^ 

så skriver mera senare ^^ 

PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN från en glad http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 31 juli 2011 11:50

well well , godmorgon allessammans (: 

just nu sitter jag och pratar med Max i telefonen (: 

EN STOCKHOLMARE I SKOLGEN :o


hahah nu ska jag äta frukost ^^ 

så skriver mera senare ^^ 

PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN från en glad http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 31 juli 2011 01:07

känner mig liiite ensam... 

men men, skit samma ... ska bara skriva ett kort inlägg , eftersom att alldeles strax ska jag börja kolla på The Grudge 2... ensam... alltid liiika skojj...<3 

men men , säger även godnatt nu som jag skulle somna under filmen , godnatt!!! 


PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN från en ensam http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 30 juli 2011 23:51

helst sinnes sjuukt , du anar inte hur grovt mycket jag faktiskt saknar dig!! :(

visst vi två bråkar , men hallå?? gör inte alla systrar/syskon det??:o

åh vad massa skojj du och jag måste ha när du kommer hem! jag älskar dig storasyster, du är verkligen min ögonsten :)

du är den allra bääääästa storasystern man kan önska sig!! du är så fin, så söt, så vacker, så bäst och så allting man kan vara!! seriöst, jag vet att jag inte är världens bästa lillasyster och det ska jag försöka ändra på, I promise

men syster , jag är DIN lillasyster och du är bara MIN storasyster!

jag älskar dig meeeest!

du är allt jag behöver när jag mår dåligt, eller är nere, du lyckas alltid få mig glad och börja skratta eller åtminstone le :)

TACK FÖR ATT DU FINNS FÖR MIG MIN UNDERBARA ÄLSKADE STORASYSTER

Veronica Hellkvist ÄLSKAR SIN STORASYSTER, SIN ALLDELES EGNA STORASYSTER Jassmine Hellkvist MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST

jag älskar dej storstsyer <3

din bild syster <3

puss och kram skummbanan från en ensam http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3
Av veronica hellkvist - 30 juli 2011 22:53

hejsan hoppsan bloggen (:

hehe idag så har jag kommit hem , inte gjort så mycket hemma , mest bara suttit vid datorn (:

och när jag kom av tåget hemma så ringde mamma mig och hon bad mig köpa ostbollar och läsk , så att hon och jag skulle kunna myspysa vilket vi gör nu (:

men men nu ska jag och mamma fortsätta att myspysa , och kolla på James Bond :D woohoo (: <3  JAG ÄLSKAR MIN MAMMA <3 puss och kram skummbanan :D


GLÖM INTE KOLLA MIN ANDRA BLOGG OCKSÅ ^^

http://veronicahellkvist.blogspot.com 

Av veronica hellkvist - 30 juli 2011 13:02

Hejsan :) nu har jag vaknat och ätit frukost och grejer , och nu ligger jag och kollar på när Daniel spelar in famous , sen så alldeles strax så ska jag börja packa , eftersom att idag ska jag åka hem ... ska bli både kul och tråkigt att komma hem :/ kul att träffa kompisar , men inte kul att inte kunna vara med Daniel ... men men kommer ju kunna träffa Daniel igen :) men det kan jag ju även göra med kompisarna men men ... hm vad ska man göra innan jag packar, funderar på att kittla Daniel :-D hihi vad taskig jag är :/ men men nu ska jag kittla Daniel :) skriver mera senare kanske puss och kram skumm banan från en trött http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se :)

Ovido - Quiz & Flashcards