veronicahellkvist

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

heeeeej :DDD

Av veronica hellkvist - 14 september 2011 10:11

well , haha jag vet att jag typ inte skrivit på massa länge, men systers internet funkar inte längre...

men men nu mååste jag skriva ganska snabbt eftersom att jag egentligen har extra engelska lektion , men men , hehe just nu sitter jag o Felicia inne i typ ''skrubben'' o leker massa galna ... eller? haha men men har inte gjort så mycket sen sist jag skrev XD så har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva nu XD

men nä kännde mig smått tvungen att skriva nåt iallafall :P

men nu måste jag sätta igång med de jag ska göra , så jag kanske skriver ikväll , men men XD

PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en massa trött:
http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica hellkvist - 6 oktober 2011 09:17

hejsan hoppsan, vet att jag aldrigtyp uppdaterar minblogg så värst ofta just nu , :/ men det är bara för att jag inte har internet hemma , o så kan jag inte göra inlägg via luren alls... inte på den jag har via luren alls... :/ men snart ska jag köpa...

Av veronica hellkvist - 30 september 2011 02:59

well , asså seriöst jag blir tokig snart ! nu har dom gjort så att jag typ aldrig kommer kunna uppdatera nån utav mina bloggar :( för nu kan jag inte göra inlägg på http://veronicahellkvist.blogspot.com, vääääldigt inte roligt -.-' men men, asså he...

Av veronica hellkvist - 24 september 2011 18:27

well hehe just nu sitter jag och ska komma på nånting att skriva , det finns så mycket , men jag orkar inte skriva så mycket eftersom att jag ska vara social med min kära syster Jassmine Hellkvist, Helén och Micke , men men , hehe maten var massa god...

Av veronica hellkvist - 24 september 2011 12:54

hejsan , hehe just nu sitter jag på bussen påväg mot Grisslehamn med syster, Helén och Micke , hehe vi ska åka Eckerölinjen , hehe jag och syster har gaaalet kul med hennes nya dator från skolan, hehe har tagit massor med vackra bilder, som kommer at...

Ovido - Quiz & Flashcards