veronicahellkvist

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

lite uppdatering om dagen ((:

Av veronica hellkvist - 20 augusti 2011 17:09

tjaah , vad ska man säga , hehe har inte gjort så värst mycket idag på Håbo-festdag som det visst heter (aa) 

mest gått runt och stått vid stora scenen ,hehe ((: 

men de bästa än så länge med denna dagen är att jag typ stod längst fram när Nicke Borg sjöng , FYFAN VAD NICKE BORG ÄR BRA !!! <3 KÄRLEK TILL NICKE BORG ASSÅ!!! hehe sen så var The Poodels, Danny och Rednex där än så länge ((: 

hehe vet inte vilka som kommer dit senare under kvällen , men ändå , Nicke Borg är bäääääst!!! <3

men dock så var Rednex laaagom skojj att titta på, för det var ett jävla drag när dom spelade :DD 

haha kände mig iallafall jävliggt stilig när man gick runt i en blå engångs regnrock ^^ 

kände mig bara så tvungen att köpa en sån (aa) 

men haha en annan kul sak var hur det började när vi kom ner till Bålsta Centrum xD jag syster och Victor gick före våra mammor ner dit , för dom går väldigt segt för båda har ont i fötterna , så ja XD 

men iallafall vi mötte upp dom utanför SEB-banken , eller vad de nu heter, så mamma tog ut pengar och gav mig och syster, sen stod jag och kollade på en hundvalp som satt ''fastbunden'' vid ett träd, stackarn den typ hoppade runt och skällde, men iallafall , sen såg jag i ögonvrån hur den hunden slet sig lost, såg även att den sprang in i djuraffären , så jag gick dit, men men så slutade det med att jag sa till dom som jobbar i affären att jag kunde stå utanför och hålla i hunden tills ägaren kom , så det gjorde jag också, sen efter typ 40-50 minuter kom ägaren till valpen som då hette Buddah , och Buddah är 5 månader gammal, sen fick jag 100:- utav ägaren ^^ 

men men , nä nu ska jag sluta med datorn och fixa mig lite XD och sen kolla om Victor ska med ner tillbaka till Bålsta Centrum igen , men jag skriver senare igen (((: LOOOOVAR!!! :DDD <3


KÄRLEK TILL NICKE BORG!!!<3


NICKE BORG!!!! <3

Men men skriver senare igen , PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en glad:

http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica hellkvist - 6 oktober 2011 09:17

hejsan hoppsan, vet att jag aldrigtyp uppdaterar minblogg så värst ofta just nu , :/ men det är bara för att jag inte har internet hemma , o så kan jag inte göra inlägg via luren alls... inte på den jag har via luren alls... :/ men snart ska jag köpa...

Av veronica hellkvist - 30 september 2011 02:59

well , asså seriöst jag blir tokig snart ! nu har dom gjort så att jag typ aldrig kommer kunna uppdatera nån utav mina bloggar :( för nu kan jag inte göra inlägg på http://veronicahellkvist.blogspot.com, vääääldigt inte roligt -.-' men men, asså he...

Av veronica hellkvist - 24 september 2011 18:27

well hehe just nu sitter jag och ska komma på nånting att skriva , det finns så mycket , men jag orkar inte skriva så mycket eftersom att jag ska vara social med min kära syster Jassmine Hellkvist, Helén och Micke , men men , hehe maten var massa god...

Av veronica hellkvist - 24 september 2011 12:54

hejsan , hehe just nu sitter jag på bussen påväg mot Grisslehamn med syster, Helén och Micke , hehe vi ska åka Eckerölinjen , hehe jag och syster har gaaalet kul med hennes nya dator från skolan, hehe har tagit massor med vackra bilder, som kommer at...

Ovido - Quiz & Flashcards