veronicahellkvist

Alla inlägg under februari 2011

Av veronica hellkvist - 18 februari 2011 18:12

 

well som ni ser , jag och min syster i ett träd 2007 :D <3

  

well jag o syster i trädet igen , jag kör liiite fjortispower (A) ^^ 

    

min tunga katt käkar klubba (A) misstolkas ^^ 8D ^^ <3

och här har vi då mig och min flickvän , som ni ser är ju jag den tungaste mannen i heeeeeeeela världen (A) (Y) tummefinger upp för den ;D <3

men men , nu vill nog min flickvän ha datorn en stund eller tre innan jag ska tagga hem ... <3


men men , PUSS OCH KRAM FRÅN EN GAAAAAALEN http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 18 februari 2011 17:38

well , sitter fortfarande i sängen med min flickvän 8D <3 ^^ 

men eftersom att jag inte har bloggat på ett tag så känner jag att jag är tvungen att uppdatera bloggen liiite ;D <3 

så tänkte lägga upp en bild som jag har skrivit eller ritat se de hur ni vill (A) ^^ <3

  detta är bilden jag snackade om ;) 

så är den ritad eller är den skriven XD ^^ <3


Av veronica hellkvist - 18 februari 2011 16:55

well , sorry att jag inte har skrivt på typ sådär sjuttioelva år eller nått sånt... 

men men , jag har ju inget internet på min dator , så därför har jag inte kunna bloggat... och varje gång jag är jätte taggad på att blogga så , nej självklart så ska det inte gå... men jaa , nu kan jag iallafall skriva ett liiiitet inlägg innan jag måste tagga och möta Kellie i centrum.. <3

men men , så vad ska man skriva.. just nu sitter jag i sängen med min flickvän (A) ^^ yäääeh , hahaha det kanske kan misstolkas lite , men hahaha den bjuder jag på isåfall då :D <3 

knas.. jag vet inte vad jag ska skriva..

men jag kan ju iallafall säga att jag är helt j*vla död efter prao veckan , eller ja iallafall denna .. 

men , det är ändå ganska kul !:) 

well , jag och Gunilla skyltade fönstret inne på Kosta Boda / Orrefors i tisdags , och då lyckades vi krascha ett glas ! SMART om jag får säga det själv ^^) 

men men , jag har sååå sjuuuuuukt ont i hela kroppen efter denna veckan asså ... det är struligt ... 

ok , igår kväll så bråkade jag och min pojkvän... IGEN... slutade med att jag blev så galet sur o ARG så att jag var så nära på att dumpa honom.. men men , vad ska man säga.. istället för att dumpa honom eller skada mej själv eller någon annan så slutade de med att en kudde fick bli offret till mina inre aggressioner (stavning) 

  

stackars kudden som föll som offer för mina aggressioner ...

 men men , nu måste jag väll dra.. 

så förlåt att jag inte skrvit som sagt , men skriver senare någon gång... hoppas jag ! 

http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 13 februari 2011 19:32

well , nu är jag iallafall halvt glader igen , efter att ha bråkat med min pojkvän från och till hela helgen... :c <3

så nu har jag och Daniel äntligen lyckats prata ut !! <3

ååh , de var så jävla sköööönt att prata med honom lungt och sansat 'stavning'<3

men men , vad ska man skriva , kanske borde ta och hoppa in i duschen snart , man måste ju piffa till sig liiite inför första dagen på praoen :D <3

hahaha <3 men men , idag så har jag väll inte gjort så mycket^^

imorse så var jag med Billy inne på bromma , det var kul och tog ganska fiiina bilder på honom när vi satt på tuben , men men ;D <3

hahaha sen när jag kom hem så dog jag en stund i sängen , men efter det så träffade jag Världens Bästa Bästis Linus Adermark :D <3

men men , nu ska jag väll tagga duschen får se om jag skriver något mera ikväll , men annars så Godnatt , men hoppas jag skriver mera :D ^^ för jag typ älskar att skriva :D <3

men men , nu vill väll min bror Kim ha datorn igen eftersom att han kom hem nu efter att vart ute med hunden en stund :D ^^

MEN MEN , JAG ÄR IALLAFALL GLAD NU IGEN , men de som skulle kunna göra mej ännu gladare var väll om Daniel kunde komma hit , jag bara älskar att sitta i hans armar och bara kramas och pussas med honom !! ÅÅH vad jag saknar det !! :c <3<3

men men iallafall PussOKram från http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 13 februari 2011 15:12

hahahaha nu så är man hemma igen :D <3 efter att ha var och träffat Billy Doyle inne på bromma sen klockan 12 vad ska man säga , det var kul men smärtsamt XD ^^ *MISSTOLK* men men hahaha :p goooosh vad länge sen de var man träffade honom <3 mohahaha vad ska man säga vi gjorde typ ingenting speciellt , vi snackade lite , sen typ var de jäääätte kallt så vi gick in på donken och han köpte sitt käk :D <3

mohahaha men shiet goooosh vad hungrig jag blev nu ... VILL HA NÅTT ATT ÄTA :D ^^ <3 funderar på att gå till köket och göra se om de finns nått att käka ;D <3


 

denna maten skulle inteee sitta fel ;D <3

PussOKram http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 13 februari 2011 10:17

hehehe som jag sa godmorgon innan , nu är jag vaken :D <3

men jag ska väll snart dra till bussen emot Gullmars :D <3

men men , jaja hahaha jag är trööööööööööött <3

men får inte sova , jag kan inte skriva så mycket , men skriver mera ikväll , jag lovar :D <3<3


PussOKram från en trööött http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se :D<3

Av veronica hellkvist - 13 februari 2011 00:45

hahaha well , vad ska jag säga.. jag ska nog snart sova är GALEEEET trött! :(

ååh ska upp ganska tidigt imorgon .. eftersom att jag ska träffa Billy Doyle imorgon kl 12 inne på bromma , det ska bli kul , eftersom att jag inte har träffat Billy sen typ i somras eller när det nu var.. <3 SAKNAR HONOM ! men jag saknar knappast honom lika så mycket som jag saknar Daniel Bitleksak Ivarsson!! <3

men men , fyf*n vad ont jag har i min rumpa efter att ha blivit rapead utav Linus Adermark och spankad utav Kim Ferm typ HELA kvällen .. <3

men men , hahaha som jag sa innan jag är galet trött och vill sova ! <3

jag måste typ upp kl 10 imorgon eftersom att min buss till gullmars går 10:55 -.- suck... hahaha men men vill verkligen träffa Billy så det är lääääätt värt det !! :D <3

jahaja vad ska man mera skriva ?

aajuste !! vem f*n var det som ringde Linus Adermark 222 gånger med doltnummer ikväll :o det var sjukt irriterande men ändå ganska så kuliigt eftersom att varje j*vla gång som Linus försökte svara så klickade personen/personerna ... J*VLIGT OMOGET ! men som sagt fyf*n vad skojj vi hade åt det , men det sjukaste var att det var liksom inom loppet på en timma som den/dom ringde 222 gånger :o <3

men men inge mera med det nu måste jag typ seriöst sova annars somnar jag nog sittandes framför datorn... <3

KNAAAAAAAAAAAS !! <3


hahaha godnatt , sov gott alla galda människor och hoppas ni sover j*vligt gott , för det kommer jag att göra !! :D <3

PussOKram från en övertrööööött http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3


GODNATT SÖTSAKER/SÖTNOSAR !! <3

Av veronica hellkvist - 12 februari 2011 21:10

well , vad ska man skriva nu , just nu sitter jag hemma hos Kim med Världens Bästa Bästis Linus Adermark :D och kim sitter och käkar glass , J*VLA TJOCKIS (A) ^^ mohahaha jag är typ lagom FLUMM , men me jag vettefan vad jag ska skriva just nu , ska väll ta och FLUMMA liiiite med dom hära två grabbsen MOHAHAHA :D ^^ <3

POKE ! JAG LOOOOOVAR , LINUS JAG ÄR VAKEN !! :D ^^ <3 DU BEHÖVER INTE POKA MIG OCH FRÅGA OM JAG ÄR VAKEN , OCH SEN TVINGA MIG STÄLLA LUREN PÅ ALARM XD ^^

LIIIIINUUUUUUUUUUUS JAG ÄR VAAAAAAAAAAAAKEN !!!!! <3

men men hahaha ^^ <3

PussOKram från en väääääldigt vaken http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

 

MOHAHAHAH DET ÄR LINUS ADERMARK SOM ÄR RETARDED ! (A) ^^ <3

Ovido - Quiz & Flashcards