veronicahellkvist

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

morgoon ((:

Av veronica hellkvist - 21 augusti 2011 12:27

well godmorgon((:

förlåt för att jag inte skrev godnatt - inlägg :ooo 

men de kunde inte riktigt bli så, men kan inte berätta varför... 

men men , jag har iallafall haft en gryymt trevlig helg och särskilt igår kväll/natt träffade nya vänner och sånt, men nu orkar jag faktiskt inte skriva mera.. 

kanske skriver senare (((: 

men iallafall <3


PUSSOCHKRAAM SKUMMBANAN från en nyvaken:

http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3 

 
 
Ingen bild

Razze

21 augusti 2011 13:12

jag e ny vän (YYYYYYY''''<3

veronica hellkvist

21 augusti 2011 17:04

hahahaha aah de är du :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica hellkvist - 6 oktober 2011 09:17

hejsan hoppsan, vet att jag aldrigtyp uppdaterar minblogg så värst ofta just nu , :/ men det är bara för att jag inte har internet hemma , o så kan jag inte göra inlägg via luren alls... inte på den jag har via luren alls... :/ men snart ska jag köpa...

Av veronica hellkvist - 30 september 2011 02:59

well , asså seriöst jag blir tokig snart ! nu har dom gjort så att jag typ aldrig kommer kunna uppdatera nån utav mina bloggar :( för nu kan jag inte göra inlägg på http://veronicahellkvist.blogspot.com, vääääldigt inte roligt -.-' men men, asså he...

Av veronica hellkvist - 24 september 2011 18:27

well hehe just nu sitter jag och ska komma på nånting att skriva , det finns så mycket , men jag orkar inte skriva så mycket eftersom att jag ska vara social med min kära syster Jassmine Hellkvist, Helén och Micke , men men , hehe maten var massa god...

Av veronica hellkvist - 24 september 2011 12:54

hejsan , hehe just nu sitter jag på bussen påväg mot Grisslehamn med syster, Helén och Micke , hehe vi ska åka Eckerölinjen , hehe jag och syster har gaaalet kul med hennes nya dator från skolan, hehe har tagit massor med vackra bilder, som kommer at...

Ovido - Quiz & Flashcards