veronicahellkvist

Alla inlägg under januari 2011

Av veronica hellkvist - 31 januari 2011 22:28

well , nu är jag äntligen hemma efter en sjuukt jobbig dag . . . först skulle man ju dra till skolan till klockan 09:05 för då började jag , så var tvungen att ta tåget som gick 08:13 tycker att det är för tidigt , men men <3vad ska man mera säga, har ju skrivit en del på de tidigare inläggen , men men <3 efter jag hade vart hemma och ätit så var det planerat att jag skulle dra tillbaka till X-cons , men så blev det inte för Kia skulle hem och jag ville inte vara ensam med Mathilda på x-cons, hon blir så annorlunda då :(<3 så jag drog till Jonas godis och köpte liite godis , sen drog jag hemåt och precis när jag har hoppat av tåget så ringer en kompis mej och frågar om vi kan hitta på nått , men då kom hon till mig :) sen typ gick vi runt liite , sen drog vi och träffade mitt ex Sebbe , det var ganska kul :)<3 men nu är jag ganska så trött så funderar på att sova (a) godnatt :)<3 PUSSOKRAM<3<3

Av veronica hellkvist - 31 januari 2011 17:04

hejhej :) just nu kanske jag inte henner blogga så värst länge , eftersom att jag ska dra till x-cons och träffa Kia, Amanda, Bella, Mathilda och en till person , och jag vet inte riktigt när tåget mot handen går , så det blir att blogga snabbt nu, och dra till tåget direkt :) men som sagt jag skriver mera kuliga saker ikväll om jag inte somnar , men iallafall <3 *puss och kram på alla* <33

Av veronica hellkvist - 31 januari 2011 11:29

jahapp , vad ska man skriva i första inlägget då ?:)<3 well well jag kommer väll på något att skriva :)<3 just nu sitter jag vid brandbergens C o väntar på bussen , ska nämligen till handen o träffa en kompis under hennes lunchrast , jag fick håltimme på lektuonen innan lunchen <3 jag kanske inte är så värst aktiv på bloggen just nu, för jag har typ inge batteri på luren , men jag lovar att skriva igen när jag kommer hem, eller iallafall när jag har laddat luren :)<3 PussOKram http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jahaja , vad ska man säga om mig ?:) jag är ganska sprallig :) och gillar att smsa o ha mycket kommentarer :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards