veronicahellkvist

Alla inlägg under mars 2011

Av veronica hellkvist - 31 mars 2011 14:33

nu är man hemma då , ^^ 

har vart det en stund (: 

men kommer inte vara hemma så länge till :p 

för jag ska träffa min flickvän Rebecca Pokiize Figueroa (:

kommer bli sjuuuukt skojjigt ^^ 

men men , just nu sitter jag hemma i soffan och käkar ostbollar med syster ^^ <3

detta får bli ett kort inlägg eftersom att jag snart måste röra mig ^^ 

haha men iallafall skriver mera ikväll om vad jag och Becca gjorde ^^ <3

men men , PussOchKram från en glad http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se :D <3

Av veronica hellkvist - 31 mars 2011 10:12

lagom kul att man har vart i skolan sen klockan 9 och undrat vart alla människor är.. 

kul att man får veta sen att man börjar kl 12 .... -.-' 

ååh blir så arg !! 

nu är inte veronica GLAD ! 

så nu vet jag inte vad jag ska skriva.. 

ska iallafall iväg till mammas jobb sen och hämta en 50lapp...

sen tillbaka till skolan... 

ARG!!!!

 

DETTA ÄR TYP JAG JUST NU !!

men men iallafall , skriver sen.. 

PussOchKram från en arg http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 31 mars 2011 08:37

jag hade tråkigt bara.. 

jag och brorsan Kim Molander <3

skriver ett nytt inlägg innan jag drar till skolan som sagt ^^

PussOchKram från http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3


Av veronica hellkvist - 31 mars 2011 08:24

Godmorgon alla glada människor (: ^^ 

sovit gott ? ^^ 

det vet jag iallafall inte om jag har gjort XD 

jag vet att när jag gick och la mig igår så la jag mig så som man brukar ligga när man sover , men imorse så vaknade jag med fötterna vid huvudkudden , och min kropp låg halvt på golvet o: 

har lite ont i ryggen nu .. 

men men , så vad ska man säga ^^

idag ska jag väll inte göra så mycket , först så ska man ju till skolan , och i skolan så kommer jag säkert vara med Morgan Norman och Linus Adermark :D 

sen efter skolan så ska jag väll hem och sen träffa en kompis en stund (:

sen så ska jag väll försöka få tag på Äärik (Erik Nyström) och kolla vad han har för sig , och se om han kanske vill träffa mig ^^ 

men först och främst så ska jag fråga Linus vad han ska göra idag ^^ 

men men , om jag inte får tag på Äärik så blir det väll till och dra till brandbergen och träffa nån rolig människa ^^ 

brukar alltid finnas någon att träffa uppe i brandbergen , jag vet iallafall att jag ska fråga William Jumpeen och kolla om han vill träffa mig , haha Wille är min son men Daniels dotter ^^ <3 

det är ganska kul , men innan Wille blev min dotter så var han min bror men men XD vi är inte släkt nånstans , men det är ju liksom bara en kul sak ^^ 

så vad ska man mer skriva nu då..?

ingen aning , men men , jag kan nog skriva ett kort inlägg innan jag ska dra till skolan ^^ 

men så länge PussOchKram från en morgontrött http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

 

HAHA VAR BARA TVUNGEN ^^ <3

Av veronica hellkvist - 30 mars 2011 22:16

så , säger väll godnatt nu (:

innan min syster kommer hem och vill ha tillbaka sin dator ): 

men jag lovar att skriva mera imorgon , <3

men men , iallafall innan jag säger godnatt helt så måste jag bara säga en sak: KOMMER SAKNA DEJ SÅ MYCKET SIMPA<3

haha juste hade iallafall liiite skojj idag , jag fick ju träffa Simpa innan han ska åka <3

och det var ganska så skojj ^^ 

vi satt i min soffa och kollade på ishockey , typ Sverige mot Lettland (tror jag) 

det blev iallafall 4-1 till Sverige ^^ (: 

men men , jaja nu ska jag väll snart stänga av ... <3

så godnatt sötnosar , skriver mera imorgon som sagt^^ 

sov sött , och dröm sött ^^ 

GODNATT PUSS OCH KRAM från en glad och trött http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3  

Av veronica hellkvist - 30 mars 2011 21:20

kommer att sakna dej groovt mycket gubben <3

visst vi har inte känt varandra länge , men vi har ändå fått en speciell kontakt , jag ser dej som en bror för mej <3

alla helgerna vi har haft tillsammans med dom andra^^ 

alla gångerna vi har vart hemma hos mig och bara chillat (:

natten då du sov över hemma hos mig , ja det var awesome ^^ 

ganska kul , men du däckade direkt , så jag sov på golvet ^^ 

men iallafall , gubben , en sak ska du veta , du ör alltid välkommen hem till mig, våran dörr är alltid öppen för dig , och vad som än händer , så är det bara att ringa eller smsa mig när som helst , oavsett vad kloackan är <3

men ååh , vill att du ska stanna , men du kommer ju snart tillbaka <3

men vi måste behålla kontakten gubben <3

KOM IHÅG KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DEJ BRORSAN<3

jag kan slå vad om att jag är inte den enda som kommer att sakna dej<3

men jaja , nu ska jag vara social med dej den lilla stunden vi har kvar med varandra för nu<3

BRORSAN , JAG ÄLSKAR DEJ <3333333  

PussOchKram från http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 30 mars 2011 20:15

helt ärligt , tror aldrig att jag har haft så här tråkigt på läääänge!

har seriöst inte gjort nånting idag känns det som...

men , ååh ... 

ska snart träffa Simpa lite snabbt ^^ :D

o sen så juste ja.. 

SKULLE JU ÄTA!!

haha är lite smått hungrig nu..

min mage pratar till mig, eller ja .. den kurrar för att den är hungrig XD ^^

så haha nu blir det väll att gå till köket , (om jag orkar o:) 

och fixa nånting att äta (: 

shit vad min mage pratar , men men okej ska käka nu ^^

så skriver senare om det finns nånting att skriva om då ^^ (: 

PussOchKram från en HUNGRIG http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se <3

Av veronica hellkvist - 30 mars 2011 19:10

så , vad ska man säga .. 

jag har fortfarande ingenting att göra...

tycker att min bästavän Linus Adermark ska komma och träffa mig , men han ska träffa Mogge och Alex... 

kanske ska lägga upp nån bild ^^ 

det var ju ett tag sen XD 

ja , okej ... jag hade inget att göra <3  

haha igen 

jag och Alicia Hagström på musiken ^^ 

hahaha vad gör vi ^^   

 

coolingar ^¨ 

  

vi hade skojj ^^


men men iallafall PussOchKram från http://www.veronicahellkvist.bloggplatsen.se  

Ovido - Quiz & Flashcards